Assassin's Creed: Ascendance یک انیمیشن خواهد بود!

اگر در جریان اخبار های پیرامون بازی پر طرفدار ASSASSINS CREED:BROTHER HOOD بوده باشید در اوایل صبح روز جمعه هفته پیشین ویدئویی به طور ناگهانی بر روی چندین سایت معتبر بازی های رایانه ایی قرار گرفت که در درون این ویدئوی پر رمز و راز عنوانی مشکوکی به نام Assassin's Creed: Ascendance را به نمایش گذاشت و از طرفی دیگر هیچ نوع اطلاعات و اخباری که این عنوان در چه ضمینه خاصی است منتشر نشد.

بالاخره کمپانی بازیسازی UBISOFT برای پایان دادن و تکذیب بعضی از شایعات در رابطه با عنوان رمز آلود Assassin's Creed: Ascendance در شب گذشته به طور رسما اعلام کرد که عنوان Assassin's Creed: Ascendance عنوان بعدی از سری بازی های ASSASSINS CREED نخواهد بود و بلکه این این عنوان فقط و فقط یک انیمشن خواهد بود.


عنوان Assassin's Creed: Ascendance فقط یک انیمشن کوتاه خواهد بود که در واقع این انیمیشن وقایع و حوادثات و عملیات و ..... که در بین بازی های ASSASSINS CREED 2 و ASSASSINS CREED:BROTHER HOOD به اتفاق می افتد را به نمایش خواهد گذاشت .

طبق اطلاعات کمی که از عنوان انیمشنی Assassin's Creed: Ascendance منتشر شده است داستان این عنوان انیمیشنی چنین است که شخصیت اصلی بازی یعنی EZIO با تلاش فراوان قصد سرنگونی خاندان جاطلب و ستم کار Borgia را دارد و همچنین EZIO در این بین به نقشه جاطلبانه Ceasare Borgia در رابطه با به قدرت رسیدن وی برای حکومت بر روی کشور ایتالیا پی خواهد برد .

شما قادر خواهید بود تا این عنوان انیمشنی Assassin's Creed: Ascendance را از طریق فروشگاه های معتبر PlayStation Store و Xbox Live و همچنین از طریق دیگر کانال های دیجیتال دانلود بکنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد