Call of Duty: Black Ops رکورد تمامی سرگرمی ها را شکست!




Activision اعلام کرد که Call of Duty: Black Ops در پنج روز اول عرضه 650 میلیون دلار فروخته است.

این در حالی است که ساخته ی استودیوی Infinity Ward یعنی Modern Warfare 2 در این بازه ی زمانی 550 میلیون دلار فروخته بود. این بازی با این فروش خیره کننده، رکورد فروش تمامی گیشه های سینما، کتاب ها و بازی های رایانه ای در پنج روز اول را شکسته است.

Activision همچنین اعلام کرده است که تا پایان روز اول عرضه، 5.9 میلیون ساعت صرف بخش مالتی پلیر بازی شده است و 2.6 میلیون کاربر Live در روز اول به تجربه ی بخش مالتی پلیر بازی پرداخته اند.

رئیس این شرکت، Bobby Kotick، نیز در مورد این موفقیت گفت: Call of Duty برای دومین سال تبدیل به بزرگترین سرگرمی تاریخ در زمینه ی فروش در پنج روز اول عرضه در بین تمامی سرگرمی ها شده است.
موفقیت این عنوان، درخواست وسیع سرگرمی پویا را نشان می دهد و میلیون ها خریدار به جای استفاده از سایر رسانه ها، Call of Duty: Black Ops را در سطوحی بی سابقه انتخاب می کنند.

Black Ops در پنج روز اول عرضه در آمریکا و انگلستان، 5.6 میلیون نسخه فروخته است و در هفته ی اول نیز 2 میلیون نسخه در انگلستان فروش داشته است.

از آنجاییکه اکنون اوایل فروش تعطیلات آخر سال است، Activision به ادامه ی فروش خارق العاده ی Call of Duty: Black Ops در ماه های آینده بسیار خوش بین است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد