کمبود تفاوت باعث پیشی گرفتن فروش ps3 نسبت به x360 میشود

[تصویر: ps3360.jpg]

درود
آقای David Cole نیز اعلام داشته که فروش جهانی PS3 در سال 2011 از فروش X360 بیشتر خواهد شد زیرا شرکت مایکروسافت تنوعی در درخواستهای جهانی خود نشان نمیدهد این در حالی است که ایشون ادامه دادند که بیشتر تمرکز شرکت مایکروسافت روی بازیهای "تیراندازی اول شخص" بعلاوه بازار امریکا است که به زودی به رده سوم سقوط میکند.
"ما سه سال گذشته پیش بینی کردیم که فروش PS3 در سال 2011 از کنسول X360 پیشی میگیرد،مهمترین موضوع این است که مایکروسافت اصولا به دنبال بازیهای FPS (تیراندازی اول شخص) و دارای کمبودهایی در بازیهای جهانی شده است،سونی بیشتر در ژاپن و اروپا قدرت دارد و X360 در امریکای شمالی خیلی از PS3 قدرتمندتر است."
"موضوع اصلی این است که PS3 و تقریبا Nintendo در اروپا و ژاپن از قدرت خوبی برخوردار است و این دو شرکت باید بدانند که شرایط را در اروپا بهتر کنند و ژاپن را رها کنند زیرا شانس این دو کنسول در اروپا زیاد خواهد بود.
عرضه Kinect تا جایی توانسته تمرکز مایکروسافت را بر روی بازیها تغییر بدهد گرچه نظر آقای Cole این است که X360 نمیتواند رتبه دوم را از PS3 نیز بگیرد.یک تحلیلگر دیگر در تماس با IndustryGamers نیز اعلام داشته است که در خوشبینانه ترین حالت مایکروسافت بتواند سونی را پشت سر بگذارد.
"ما باور نداریم که مایکروسافت در بازارها برای کسب سود ولخرجی کرده است و مخصوصا زمانیکه شما به دنبال نظر صاحب نظران هستید که اعلام کنند که شرکت سونی که بتواند بر نسل آینده تسلط داشته باشد.
ادامه خبر افراد دیگر نظراتی دارند که تنها نتیجه اینه که فروش PS3 از X360 کمتر است که در سال 2011 جبران خواهد شد.
XBox360 چیزی حدود 44.6 میلیون کنسول فروش داشته و PS3 هم 41.6 میلیون فروش داشته و فروش PS3 نیز از ماه می از کنسول شرکت رقیب فروش بیشتری داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد