عقیدهی قاتل

با سلامی دیگر

دانلود بازی acb برای x360 با پچ درست و تست شده.

ممکن است از ذهن ها فراموش شده باشد اما این به این معنی نیست که Ezio کاملا از ذهن ها فراموش شده باشد . او در Assassin’s Creed: Brotherhood برمیگردد ، یک داستانی که مستقیما از جایی که داستان قبلی به پایان رسید شروع میشود .داستان این نسخه به سال ۱۵۰۳ برمیگیردد به زمانیکه Ezio قصد دارد یک گروه برادری تشکیل دهد تا دوباره صلح و آسایش را به مردم روم بازگرداند .

پس از حوادث هیجان انگیز نسخه قبل Ezio به ویلا برمیگردد ، در این ویلا بازیکنان اکثر وقتشان را صرف آپگرید کردن و پیدا کردن هدیه ها می پرداختند ، و تنها حمله میکردند .
هنگامیکه Ezio در تختخواب خواب بود یک توپ جنگی سقف خانه را می ترکاند . او به بیرون میدود تا محل توپ و ساختمان های آتش گرفته را پیدا کند و موجی از سربازان را میبیند که توسط توپها از بالا می افتند . او کاری غیر منتظره ای انجام میدهد : بر میخیزد ، به بیرون میرود و بر روی یک اسب میپرد .
این کار غیر منتظره ای بود به خاطر اینکه در نسخه قبل ، اسب ها در آخور قبل از ورودی شهر می ماندند اما در این نسخه محیط روم بسیار وسیع است – سه برابر شهر Florence – که برای رفت و آمد سریع در این شهر احتیاج به وسیله جدیدی دارید. هنگامیکه Ezio سوار به اسب بود سنگ بزرگی به پهلوی اسبش خورد و او را مجبور کرد تا بقیه راه را پیاده ادامه دهد . با یک پرش نردبانی را گرفت ولی وقتیکه در حال بالا رفتن بود سربازان دشمن تکه های بزرگ و کوچک سنگ را به سمت او پرتاب میکردند که باعث شد از نردبان بیفتد . وقتیکه با هزار زحمت به پشت بام رسید شروع به دویدن در بالای استحکامات ویلا کرد ، سرانجام توانست تا به توپهای پیرامون ویلا دست پیدا کند و سعی کند که دشمنان جلوی دروازه شهر را نابود کند.
Ezio پشت یک توپ ایستاد و کارش هدف گیری و شلیک به نیروهای دشمن و برج های محاصره شده بود . توانایی مقیاس گیری در اینجا یک بخش تاثیر گذار در میدان جنگ است . صدها نفر از نیروهای دشمن در حال رفت و آمد به اطراف بودند و شلیکهای Ezio به بالای سرشان برخورد میکرد و باعث خورد شدن چوبها و سنگ ها میشد . در پایان کار و زدن خسارت کافی به دشمن Ezio از پشت توپ بیرون آمد تا فقط برخ محاصری شده ای را که به تمام دیوارها راه دارد را پیدا کند ، در همین حین سربازها به Ezio نزدیک شدند و جنگ آغاز شد.

Download دانلود بازی فوق العاده زیبای Assassin’s Creed Brotherhood برای کنسول XBOX + تریلر بازیدانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

Size دانلود بازی فوق العاده زیبای Assassin’s Creed Brotherhood برای کنسول XBOX + تریلر بازیحجم فایل : ۱۵٫۶ مگابایت

Password دانلود بازی فوق العاده زیبای Assassin’s Creed Brotherhood برای کنسول XBOX + تریلر بازی پسورد فایل زیپ :www.sibdownload.co
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد